YOUTH'10 FESTIVAL

No Comments
Hye kamoo semua.
Salam Satu Malaysia!! ;)
Korang penah dengar x pasal Youth'10 Festival ni?
Actually aku da dgr ni dari last year lagi..tapi mendengar sahaja la.tanpa kira apa details dia.
But for this year..aku betul-betul berminat nak amek tahu pasal event ni..kebetulan aku tgh giler nk keje ngan event management..So, aku amatlah tertarik dengan event ni.

Best wooo dorang punyer aktivti rugi kalo korang tak follow.
dalam 1 tempat je, bermacam-macam festival korang leh jumpe
antaranya :
  • Music Festival
  • Sports Festival
  • Dance Festival
  • Discovery Festival
  • Shopping Festival
Kalau korang minat konsert. ni mesti gempak nye sebab ramai artis-artis yang turun
memeriahkan lagi sambutan Youth Festival ni dalam Youth'10 Concert.
Antara yang hadir ;
  • Azlan & The Typewiter
  • Tilu
  • Suki Low
  • Bittersweet
  • Lap Sap
  • Caprice
  • Dan ramai lagi~
Nak masuk sana bukan nye susah sangat. kene bayar RM20 untuk 3 hari BUT
ala...wat pe susah-susah. aku ley bagi korang pas masuk percuma
tapi korang kene la daftar dulu ok?
Just clik je kat ---> FREE PASS.
Senang je kan..
then korang ley masuk selama 3 hari beturut3,,
jangan lepaskan peluang ni..
benda ni datang bukan selalu..
come on! dapatkan pengalaman baru!!
Yang mane dah pergi before ni, per lagii..
mohhh semuuaaa~;))
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments

Post a Comment