Sunday, August 15, 2010

six sense

korang penah rasa tak?

tak tahu la betul tak kan?

aku hanya akan dapat pada

orang-orang terdekat aku je

tapi selalu betul la..

tapi ntahh..


p/s ; abaikan.aku merepek tengah malam

Sunday, August 8, 2010

Manakah Selayaknya??

ape benda la agak-agak nye?
hahaha
bila korang dah jadi macam aku
duduk tempat jin xberape nak tendang ni
ko agak-agak la kan..
apakah yang aku cari?
haha..ape ke lagi

line paling hebat lah!
line yang layak untuk aku hidup dalam dunia maya ni.
hahaha

teka-teka cepat!

inikah?


atau

mana la yang layak ni weyh

hahahaa

susah-susah kang pakai je ni..


ke korang nk suggest ape2? hehe


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...