MAAF

Maaf? Berapa kali mau cakap da..tapi aku still akan cakap dekat ko. sebab lately ini macam-macam perkara terjadi di luar pandangan aku.Aku tahu kau tak suka dengar perkataan tu. sebab kau cakap..asyik-asyik minta maaf. pastu buat lagi.. kan? Hmm.. tapi hanya maaf je yang boley aku cakap. sebab aku tak tahu condition kau macam maner? Sebab aku rasa kau asyik mengelak je. Bila aku tanya kenapa. Itulah jawapan yang aku akan dengar. " Tak ada apa-apa. Kau bukan dapat tolong apa pun setakat ni. Mybe kau akan tahu jugak nanti" aadduuhh paarah nye hati aku dengan bila ko cakap mcm tu. ko mesti tak tahu kan? Yela selama ni aku ni jadi ape? tunggul? Tak berguna la jadi kawan ko.

Aku still tak tahu lagi ape masalah ko sebenarnye. itu sebabnye aku kadang-kadang jadi angin tak semena. mane tak nye. sejak-sejak ni kau jadi seorang yang amat pemarah. lagi-lagi kat aku. Aku try untuk understand kau sebaik mungkin. Tapi kau mesti tahu. aku still tak puas hati dengan kau selagi aku aku tak dapat jawapan yang sebenarnye2 nye. Aku tak tahu aku ada buat kau marah ke? Sometimes ya, aku memang seorang yang menyakitkan hati. yang pelik. yang kuat terasa. tapi nk buat cam ne. da memang lumrah aku mcm tu. aku try slow-slow untuk hapuskan sikap buruk aku ni.

Aku betul-betul happy for the last day kita jumpa kat mid valley. Time tu kau and aku ok je macam biasa, since dari tu aku rasa ada perubahan dekat diri kau. Aku da cakap, if anything just tell me. why u like this? i will try to understand ur condition if i really get d answer.Kau tahu bila kau buat macam ni aku akan pikir macam-macam. Sebab before ni penah terjadi. but kita still together.. but now, nak layan aku sket pun punye susah kan.

Aku tak mintak banyak pun. aku mintak kau berterus terang. itu sahaja. seperti biasa. u honest with me. or ko da hilang kepercayaan ko kat aku? Or kau bz sangat? kalau ko da tak suka nak kawan dengan aku cakap je. or kalo ko da nk jadi macam perangai kau dulu3 ( xnk jaga hati orang) pun bagitau gak kat aku..haaa ko da buat aku fikir macam-macam.

Tolong lahh
tolong jangan mengelak dari aku atas sebab-sebab yang ko sendiri tak pasti.
Tolong lah jaga hati aku
Tolong lah jangan jaga hati aku sebab alasan yang buat ko terseksa.
sebab kau bukan macam ni
aku kenal kau!
Aku harap dapat kenal kau sekali lagi.
Seperti sedia kala.
AKU SAYANG KAU DOWH!

P/S - dekat sini je aku leh tulis
sebab kau dah tak de masa
dengar aku membebel ;).

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home