KELIRU

6 comments
Morning. Assalamualikum. Selamat Pagi
Semoga hari-hari kamoo semua lebih bermakna.Insyallah ;)
Hari-hari pun aku pening.haha..tapi kat sni je tempat aku
nk luahkan segala rasa yang aku terbuku dalam hati berserta
otak aku.

Cheettt...pagi2 da melalut. bukan ape..aku stil buntu..
Actually cam ni.. aku da dapat ada satu job events untuk
HARI BELIA 2010 pada 14, 15 dan 16 Mei yang bertempat
di Putrajaya. Aku dapat job untuk menjadi HOTDOG GIRL
konon2nye.hahaa. Aku xkesah pun job ape jadi poket aku

ada masuk..and halal..Aku dah pun jumpa dengan orang yang
berkenanan..korang penah dengar x pasal Aquamalaysia?
Xpelah if xpenah dengar pun..




Cm ni citer die...huhu..punyer la panjang aku membebel..
Dorang nk suh aku jualkan produk dorang..tapi 1st kali
dorang xcite pun pasal bayaran..ok lah its standart..
2nd nye.. kitorang xdapat rasa lagi hotdog tu..
btw hot dog tu lain dari lain weyhh..hotdog ikan..ikan ape??
Ikan keli.huhu..aku pun 1st dengar cam terkejut.
ahahah..tapi aku nk rasa dlu baru aku ley jual kat orang. tol x?
Then korang rasa aku ley jual ke benda ni? Adakah ianya berbalik
modal aku? If xdapat balik cam ner? Aduuhh..macam-macam lak
aku fikir kan..


Cuba bayangkan dalam seramai2 manusia pada Hari Belia tu..
ada ker orang nk beli hotdog aku? Akan xde langsung kan?
hurmmm
aduuhh..
sungguh keliru..
perlu ker aku teruskan job ini? atau lepaskan?
Tapi....ini satu peluang yang aku ada untuk mencari duet poket
daripada kau melanggok kat rumah je ujung minggu ni kan'?
hmmm...altleast dapat tgk dunia sket.ahahah..( da lari topik ni).


Its ok lah..bia lah aku pening-pening dulu..
hahahaa..c u soonn~:)
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

6 comments

  1. pegy2..dats gewd 4 u..~

    ReplyDelete
  2. pegi?
    orng keliling aku pun suh g gak
    hehehe.
    ;)

    ReplyDelete
  3. haa..bagoz..pehtu leh ceritakan kesedapan kebab 2..okey..??

    ReplyDelete
  4. hakhakhak.

    bukan kebab la nowaa

    hotdog.

    ;P

    ReplyDelete
  5. hotdog keli..??oh no..kebab keli is more suitable i think..kiu3..~

    ReplyDelete
  6. yeke nowa? nanti aku suggestkan..hahah

    ReplyDelete