Saturday, December 11, 2010

CONGRATULATION!


Tahniah sejuta tahniah kepada budak ini kerana lulus dengan cemerlang!!
Tingkatkan usaha anda!
saya sayang kamoo!

Monday, December 6, 2010

TIBA-TIBA

Tiba-tiba je aku terdetik untuk bukak ruangan lepas-lepas aku, dalam sedar tak sedar, rupanya ruangan ini semenjak dua menjak ini bukan lagi ruangan rasa untuk aku. lebih kepada terbuka. bukan lagi ruang aku melepaskan segala rasa yang terbuku dalam hati. dengan tiba-tiba aku tertanya-tanya kepada diri aku. kenapa eh?? ntah. aku sendiri tengah memikirkannya.

Mungkin kerana perkara itu telah berlalu dan aku bosan untuk terus melepaskan segala rasa yang tertinggal didalam ruangan ini.? atau sekadar melepaskan segalanya diruangan ini dan segalanya berlalu secara normal seperti biasaa? atau aku sudah lali dengan segala suasana sekarang?

Atau, hati ini sudah keras? seperti manusia tidak berperasaan.contoh: setelah dimaki, dimarah. masih boley tersenyum dan tergelak besar, heeee;p. atau aku sendiri telah bijak menangani perasaaan aku sendiri,?

ouuhh, aku sendiri pun tidak tahu, yang pasti, ini lah ruang untuk aku menekan keyboard dan menulis semua rasa yang terbuku, dan aku tau ruang ini bukan lagi bukan untuk bacaan aku sahaja. ruang ini untuk anda jua. terima kasih kerana sudi membacanya.

Saturday, December 4, 2010

IM DONE!

Heeloo;)
Im done.;D
Letih jugaklah rini
Banyak pekara yang nak dilakukan,
Sampai tergantung-gantung proses membaikpulih blog aku ini
Setelah sekian lama sehingga aku sendiri bosan melihatnya. ngeee;p
Macam takmo letak lagu, tapi aku minat lagu jugak, so letaklah..huhu
Amacam oke ke tak oke design aku yang baru ini. aca-aca je ni.haha
Lama sangat aku menyepi sampai aku sendiri pun dah tertinggal
Macam-macam. tapi yang pasti..aku nak tengok NARNIA!~ haha
( tak pasal je), aku nak booking satu panggunglah
Agak-agak boley ker? ahhhhhaaaa;)
Okey, im done. too tired.need to rest. komen-komen lah apa patut yeh?
Byebye. assalamualikum;))

Friday, December 3, 2010

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...