makhluk ciptaan ALLAH S,W,T

4 comments
Aku tak pernah terpikir pun nk bela
makhluk ciptaan ALLAH S.W.T
yang bernama ARNAB ini.
Selalu aku suke bela Kucing je.
ntah aku pun tak tahu kenapa.
heheh..
Last week, aku g uma pakcik aku. die bela arnab dalam dua ekor la
tapi yang satu ni sangat lain.. ke aku yang jakun or pelik. haha.

tengok kat telinga arnab ni. die jatuh sebelah.
pakcik aku cakap dia ni import.
btw nama dia comel. huhu
satu lagi yang buat aku terkejut. pakcik aku biarkan die main dalam rumaah.
hahaha.
da macam kucing aku tengok.. cuma cara dia jalan je lain.
sungguh comel.
Ini pulak arnab negara kita.. tapi mak aaiiih..garang sungguh.
tu duduk dalam sangkar je. eheh

aduhh..kesian la pulak..tapi nk buat cam ne..
da nasib..
hahaha
wookeyy
chaw cin caaoou..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

4 comments

  1. mmg lain dari arnab yg lain.. hihihi

    ReplyDelete
  2. mmg lain dari arnab yg lain.. hihihi

    ReplyDelete
  3. nice blog n n3.visit mine if free k.;D

    ReplyDelete
  4. hehe - lain kan wan? i noe its u!. ngee =D

    @suhaisweet-thanks. insyallah

    ReplyDelete