Pengalaman Baru

4 comments
haalloo guyss.
Ini lah benda yang aku nk share since aku balik dari aku buat keje
hari tu sempena hari belia hari tu.
Actually aku da biase dengan benda-benda ni
cuma
bila banyak sangat kesilapan yang tidak dijangka ia akan nampak lagi worst di mata semua
yang memandang especially aku lah..sebab aku orang luar ketika itu.
BUT
disebalik semua-semua kesulitan
aku adalah sangat gembira kerana diberi peluang ini.
sebab ape??
HAHAH

Sebab aku buat hal sendiri sudah
( ikot pale aku lahhh.. baru enjoyyy!!)

Ini picture aku 1st day datang

then, tarraaaa ;)
da tukar uniform

waaaaaa tetibe teringat, spek ni hilaangg
giler sedih ;(
waktu malam tu ada lagi, waktu nk balik cari-cari.
hilang sudahh.

ehhh..
asal xleh nk letak picture lagi ni..
aduuhh..baru nk share mamat ni aku terserempak kat jom heboh.
haha


haha.lama gile baru dapat upload;p

then make some new friends ;)

shark.azie,naim.amirul ;)
time ni sebok tengok drift.haha

Actually ramai lagi, but ni je laarat aku nk upload.
sampai ketemu lagi.
chaaaooww ;D


Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

4 comments