Saturday, July 24, 2010

Sepi Sunyi Bosan! Ouhh tidaaakk!

assalamuaikum pembuka bicara.
tajuk aku kali ni cite pasal blog aku yang makin
sepi senyap sunyi

hahhah
bukan pasal ape
macam-macam aku nk story..
tapi aku duk nun di pendalaman sekarang kan..
macam-macam kekangan yang aku hadapi.
hehehe...

choop..ada story!
semalam otw balik ada kereta dan lori betembung,
gilelah! kete saga baru lak tu plat die WRU ...
kaler baby blue.
cermin depan takyah cite lah..
remuk semua.. abes
jalan jem gile. tetibe jalan dari assam jawa - ijok tu melekat kan
jalan 1 lane je. sume lak tak sabar kan.
tapi tak larat nak tgu kan.
chaow dulu la
tu pun bomba ambulans n sewaktu dengan nye tgh berusaha
lagi nk kelua kan mereka.
end.

ada pic..tapi aku malas upload.
hehehe

arrggghh tetibe teringat, blog ni yang semakin sunyi ni
waaaa..
takpe-takpe...sabar sikit je lagi ok?
pas ini leh aktif balik
ngeee ;D

oke,
take care



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...