YOUTH'10 - 29 MAY

2 comments


Bila idea mencur
ah..mula lah 1 masa beberapa entry muncul (^^).Ini story hari itu. sempena Hari Youthfestival'10 yang berlangsung di PWTC ( Putra World Trade Center). Macam-macam aktiviti dijalankan. Aku dengan sibuknya cuba menyibukkan diri dalam aktivti ini..al-maklumlah..da dapat tiket free kan? rugi kalo aku tak pegi..bertambah pulak dengan masa yang mengizinkan..if tak da masa..memang tak dapatlah aku nak pergi kan..

Perrrhh seronok gak bebe~ Sebab ini lah kali pertama kan aku g Youth ini..selalu aku dengar cite je..tahun ini aku dapat pergi...rugi tak g beb..hahah..saje je panas line kan..korang nak jalan-jalan saje pun boleh, nak beli belah pun boleh, tengok band pun lagi lah boleh..macam-macam lah boleh..(ada had ehh, jgn pikir lainn) hahaha..then ape lagi..meh usha gambar.



.............................................................................


...........................................................................


p/s - actually post ni da lama..aku da xlarat nk tgu dia upload.
aku da pening da time ni.soory ye..banyak lagi pic dia
sebenarnya..nanti aku upload lagi yeah!
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

2 comments