Warkah Buat Insan Bergelar Sahabat

Tatkala aku perlukan kepercayaan,
kejujuran dari semua..ini yang aku dapat?
tak terkata aku, terdiam, terpena,
merenung kembali saat manis kita semua bersama
but semua nya boleh hilang dalam sekelip mata kenape?
sebelum ini ko tak pernah tipu aku, aku betul-betul terkilan
walaupun its not a big deal..but for this time aku betul-betul terasa.
You should know my condition, my way, before ini ko jujur dengan aku.
Adduuhh..ini lah masalah aku. tak reti bukak mulut tanya..
adakah semuanya telah dirancang or memang tidak dirancang? atleast
you should talk to me but if someone don't want me to go..
you should tell me too.because i know my
self..just be honest with me.
I think you know that..
aku tak harap aku ada..memandai untuk aku tahu..dari baru tahu..

kau tahu, aku rindu semua..semua saat manis tu..
maybe kau tak dapat rasa..sebab ko sentiasa rasa..
aku jarang-jarang dapat saat indah bersama korang..
aku minta maaf kalau aku tak dapat luang kan masa
aku untuk korang..tapi aku anggap korang paham
situation aku..buat masa
sekarang..sebab aku dah
cuba sedaya upaya aku untuk bagi korang paham.

Maaf aku pinta jika aku benar-benar terasa kali ini
kalau aku tak terasa kali ini, bermakna aku
tak pernah rasa sayang dekat korang..
sayang punya pasal lah ini buat aku terasa..
aduhh..
aku undur diri seketika..
aku harap korang bahagia..
terima kasih untuk segalanya.


lots of luv ;





Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home