Saturday, December 4, 2010

IM DONE!

Heeloo;)
Im done.;D
Letih jugaklah rini
Banyak pekara yang nak dilakukan,
Sampai tergantung-gantung proses membaikpulih blog aku ini
Setelah sekian lama sehingga aku sendiri bosan melihatnya. ngeee;p
Macam takmo letak lagu, tapi aku minat lagu jugak, so letaklah..huhu
Amacam oke ke tak oke design aku yang baru ini. aca-aca je ni.haha
Lama sangat aku menyepi sampai aku sendiri pun dah tertinggal
Macam-macam. tapi yang pasti..aku nak tengok NARNIA!~ haha
( tak pasal je), aku nak booking satu panggunglah
Agak-agak boley ker? ahhhhhaaaa;)
Okey, im done. too tired.need to rest. komen-komen lah apa patut yeh?
Byebye. assalamualikum;))

2 comments:

  1. shark..ini sgt chantek ok..n sgt kemas..i like this soo much..nanti nk change layout jugak lah..huhu..

    ReplyDelete
  2. ngeee;D, thanks nowa..lotih gak lah aku mengedit nye..mau makan sehari.
    tapi takpe..sebb aku sukeee!!! huhuhuhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...