Sunday, November 21, 2010

YAHHHHOOOO !!!`


hik hik hik
hu hu hu
ha ha ha

tah pehal tah aku gembira semacam je sejak cuti semester ni
hahah
kalo lah, minggu ni tak berubah, cam gitu jer? alangkah happy je aku sepanjang minggu ni.

segala aktiviti gile aku dah aku jalan kan
best giler rasanye

esok, esok, esok
pun satu lagi aktiviti gembira aku nk buat.
aku nak g vacation setelah sekian lama.
waaaa;)
insyallah, hope everthing will be fine
wish me safe ok?

choopp! hehe..
tadi ada berita gembira jugak!
abang aku dapat baby boy!


muaaaahh!
nama ; abang aku macam belum konfirm lagi. nanti aku update k?

korang take care!
makcik&pakcik aku kat jakarta pun takecare gak!
(tetibe teringat korang.;D)
kawan-kawan aku yang g peneng pun takecare k!

muaaaaah!
~aku sayang korang~

3 comments:

  1. ahaaaaa~ ingat ko taaw! hshahh.. nowa2...huuhuh

    ReplyDelete
  2. qira: abg mn dpt bby.. ko ni.. rmai ank buah.. bl ati nk berbuah ni...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...