HARI-HARI SAKIT KEPALA

2 comments
sakit kepala, tapi tangan yang sakit gile sebab main game td;(


hari ini hari jumaat, tapi hari ini sangat menyakitkan kepala saya, kerana bermacam-macam karenah yang perlu saya tempoh sepanjang hari ini. ada bermacam-macam ragam yang boley menyesakkan dada saya untuk bernafas, membuat hati ini tersentuh, pelbagai perasaan muncul apabila ragam ini mula mendesak. ketahui lah bahawa aku seorang yang sangat sukar difahami.

Tadi aku telah melepaskan segala geram aku di pusat permainan kanak-kanak, tetapi yang pelik nye penuh orang dewasa, korang tahu? tahu x? korang mesti tahu punye. tempat ni aku selalu pergi untuk melepaskan rasa aku.abes tangan aku terasa sakit-sakit. pusing stereng lagi..heeee;) ada sedikit rasa gembira lahhh..

Tup tup..ada lagi, but its okey, its oraite. i know u by my side ;). malas untuk memikirkannya untuk seketika untuk malam ini. biar aku tenang setelah penat bermain. i need to rest. thanks for always being there!

p/s -ssorry, dah macam karangan darjah 1.haha

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

2 comments

  1. hahaha. awat tensi2?? huhu nasi pakwe ade kt sebelah kan? :DD

    ReplyDelete
  2. xlah, tak de sape teman pun. sorang -sorang je. pecaya x? hehehe

    ReplyDelete